Cercar

Novetat recomanada




Què tindrà aquest temps? Serà la calor que comença? Ens separem dels anoracs, abrics, botes; mirem el sol amb delit i busquem al calendari aquells dies que vam marcar amb la paraula somiada: vacances!!. 🙌 Un cop dit aquesta paraula-malefici l’hem de guarnir i... qui no pensa en adorna-la amb un bonic viatge? 

Com ja sabeu tenim a la biblioteca un centre d’interès anomenat “VIATGETECA” on trobareu guies de tot tipus que us poden ajudar a planificar el viatge dels vostres somnis, i ara durant aquest mes hem tret un munt de guies actualitzades perquè us pugueu decidir en la tria final.

Si penseu visitar Canadà, Budapest, Hongria, Romania, Bulgària, Austràlia, EE.UU.... encara són calentes aquestes guies de Loney Planet amb mapes desplegables, amb els racons secrets de cada país i les recomanacions d’experts per planificar el viatge amb itineraris i rutes.  Jo encara no m’he decidit perquè quan ja ho tenia mig clar veig una guia de Sri Lanka! que posa a la portada: “el mundo a tu aire. Las mejores guías para los verdaderos viajeros”. Miro, remiro i trobo coses noves sense parar “un corto viaje” a Sicília, Illes gregues, Tokio...Tot amb un 3 en 1, ja que en cada llibre hi ha guia, adreces i també mapes! 

M’encantaria tornar a Lisboa....i què em dieu d’anar a Brussel·les, Amsterdam, o millor Dublín, o potser Atenes, el meu somni.... Uf encara que visitar Nova York... Mareta meva! Totes aquestes destinacions les trobaràs en petites guies amb plànol.

Encara que ara que hi penso potser és massa lluny per a mi... hi ha una guia de l’Aragó que potser m’aniria con anell al dit.

En fi si sou cagadubtes com jo mireu i remeneu, en canvi si ho teniu més que clar no dubteu i aneu directe. Sigui com sigui, aquí tenim com a novetats la guia que us ajudarà a fer inoblidable el vostre viatge.


                                                                                                                             Rosana Villagrasa Andrés


Share/Bookmark